Thursday, April 14, 2011

.perangai time cuti semester.

seperti yang kau tahu , aku sedang bercuti semester untuk sebulan .
bulan 5 kang , ade short sem .
2 bulan , sampai bulan 7.

jadi, kerja aku kat rumah sekarang , boleh kata takde kerja .
KAH KAH KAH !

bangun pukul 12 tengah hari , terus main internet sampai bosan .
kul 3 amek adik adik kat sekolah .
kalau mengantok , baru tido petang .
kalau tak ngantok , tengok tv .
tak pun makan .
yummy ! heaven tul dok rumah .
HAHA !

malam , kalau bosan , baru keluar .
ajak lahh sesape .
salu jadi mangsa syuk lahh ;D
"cool blog syuk"

tido pukul 2 3 pagi .
itu pun lepas tahan mengantok barang sejam dua semata mata nak tweet sebab kawan kawan twitter sume segar pada jam itu.

dan hari hari bersambung seperti itu .
aku rasa memang sampai sebulan .

aku ingat sebulan ni , boleh lahh aku nak gain income dengan blog.
tapi aku tengok nuffnang aku tak gerak pun .
eh, yang iklan milkadeal tuh, memang TAKDE EARNING ke hape ?
buffered aku dah tak jalan dahh tuh .

ni semua lahh ni .
ke kau nak aku ikut jejak blogger lain yang tukar ke ADVERLETS ?
kau jangan macam macam dengan aku nuffnang .
aku bako ko kang .
HAHAHA !


eh, ce tengok ni .





jom GELAK BERSAMA !
HAHAHAHA !