Monday, April 4, 2011

.untuk pelajar pemalas macam aku.

petang semalam , aku ade exam .
pagi ni aku ade exam lagi .

aku ingatkan paper rini petang , tapi rupanya pukul 9.
huh .
orang bukak exam paper dengan bismillah , aku bukak dengan menguap .
astagfirullahalazim....

tanda nya ngantuk .
HAHA !

lepas exam semalam , g dinner dengan kak izma.
lepas tuh balik dah pukul 7 .
aku pulak dah penat penat , ngantuk bagai .
lepas maghrib terus tido .
kul 10 malam baru bangun .
konon nak study , stay up bagai .
kauuuuuu , cecita tinggi .
HAHA !

sekali , termengadap fb , layan abp , main sms, twitter kejap kejap .
ce cite cene ngope nak study gitu ?
adalahh jugak aku study , tulis notes .
walaupun tak banyak .
HAHA !
sehelai jeh der notes aku .
dari satu buku ;p

tapi exam tadi , aku tak de lah nangis ke , geguling ke sebab tak dapat jawab .
aku tengok soalan , adalahh something something point dalam kepala .
last minutes reading , sangat membantu untuk orang macam aku .
siap keluar awal 40 minit lagi .
hik hik hik ;D








cube kau teka apa rahsia aku boleh jawab exam walaupun study tak habis dan sambil lewa ?

















SALAHHH !














spot question .
HAHAH !
weyhh , penting ni weyhh .
untuk orang pemalas dan last minute study macam aku ni memang WAJIB tahu spot question .
rajin rajin kan lahh bertanya pada sesiapa yang amek subject sama dengan kau untuk dapatlan spot question .
PENTING okayy .
even untuk yang tak pemalas pun , aku rasa korang pun cari spot ques gak en .




selama aku kat uia ni , belum pernah lagi aku study sebab nak pandai .
aku study for the sake of exam .
itu pun penat .
ce kau bayangkan kalau nak study untuk pandai ?
kat uia ?
huh .
aku rasa , kepala kau boleh botak lahhh .
seyes , belajar kat uia memerlukan semangat yang tinggi dan kuat .



jangan ingat pointer kau kat U lain tinggi , kau boleh survive kat uia .
dan kau boleh underestimate aku sebab pointer aku rendah .
kau tak belajar kat uia , tak tahu cene susah nak survive, jangan cakap banyak .
ehh , marah pulak, pahal kau ni innz ?
HAHAHA !









#okthxbai

9 bantah cakap cikgu:

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha. nama blog mmg mempengaruhi :P

Arief Arf said...

tengah exam meriah pun boleh berblog lagi! pergi study lah!
muahahahaha

lily lotus said...

akak pun suka spot soklan dulu. memang berbaloi!

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

kau macam ade pengalaman aje belajar dekat U lain.
aku pun nk marah gak,.

Misshy Innz said...

@Puteri Iqa Izyan

mencerminkan diri sendir , hehe ;D

Misshy Innz said...

@Arief Arf

errrr .
baik bosh ! haha

Misshy Innz said...

@lily lotus

sangat ;)

Misshy Innz said...

@rafiq

err memang lerw tade ;p

buyat(bebola tomato) said...

spot question xmasuk :'(