Thursday, April 7, 2011

.kegunaan teddy bear pada si gadis (khususnya).

kau ada teddy bear ?
aku panggil bebe jehh .
aku ada .
alaaa, yang nama bybell tuhh =)
haaa ingat kann ?

*eh nape tingkap aku berasap ni ? bangunan terbako ke ?*


.
.
.
.


*ouhh bukan . orang sembur asap nyamuk*


iklan kejap . hihi ;D

lelaki pun ade bebe .
cuma tak nak ngaku .
tak macho lahh kann .
melainkan kau memang tak macho .
a.k.a sotong .
yang tuh , aku PERCAYA 800 % dia ada bebe  ;D

bebe ni sangat berguna .
satu .time ngah sedih , bebe adalah peneman paling setia .
jangan beli bebe yang boleh gerak .
kang di komplen pulak , badan dia basah kene air mata kau .
tak heart attack pulak kau kat situ kann ?

dua.
time ngah takut , dia jugak peneman setia .
penghilang rasa takut .
pelok jeh dia kuat kuat .
gerenti akan tenang .
ngee ~

tiga.
penghilang rasa sakit .
pffuu ~ nak nak time ngah period pain .
dengan senggugut nya .
kalau bebe tuh boleh bercakap , mesti dia dah menjerit "sakit lahh weyhh , dah terpulas 360 darjah tangan aku ni"hehehe =)


empat .
dahh tu jehh aku nak state .
yang lain lain nak tambah , sile tambah di ruangan komen .





tinggal lagi satu paper .
Organizational Behavior .
hari sabtu petang .
lepaih tuhh awok nak balik seghemban .
babai ~