Friday, April 15, 2011

.gila camera atau camwhore.

aku ni agak L banyak dalam gadget handphone .
aku mula pakai handphone masa form 5 .
tu pun yang butterfly uh .
tahu kann ?

aku start pakai handphone camera masa masuk main camp .
gile lampi  aku . T_T

masa second year , aku beli X3.
pakai duet sendiri .
paling canggih aku pernah ada .

aku L dalam memilik tapi aku boleh kata hebat dalam guna .
sebab darina .
darina pakai hp canggih , jadi aku tumpang guna .
HAHA !
jadi , aku tak L kalau nak guna Iphone ke, Blackberry ke .
semua aku dah pernah guna even tak memiliki .

masa kat matrix , aku salu pinjam hp darina untuk camwhore .
sikit sikit "dena, nak hp , dena nak hp"
darina pun dah lali .
sampai ada sekali tuh dia cakap "farah ni , aku rasa kalau ade hp camera, mesti penuh dengan gambar dia"

tapi kau salah .
bila ade hp camera sendiri , aku dah tak gila camera .
sebab dah bosan kot pakai hp dena .
theee ^_^

aku lagi suka camwhore guna camera .
bukan camera hp .
sebab kualiti gambar lagi cantik dan makin banyak penipuan terserlah .
HAHA !

tak caye ?
kau boleh check album phone aku .
ada gambar tapi bukan camwhore .
aku suka tangkap gambar menarik berbanding camwhore .





















usia mematangkan aku .
ke ??

5 bantah cakap cikgu:

mykhalis said...

kadang2 bila tangkap gambar sendiri rasa hensem,,kadang2 rasa tak hensem,, keliru betull rasanya

Ayako A. said...

aku henpon XM tapi jarang sangat dengo musik. cene tuh? haha!

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

wah byk duit pkai duit sendiri. pinjam along ek..

Botak said...

tangkap gambar kucing lagi stylo.,
siap boleh buat wallpaper kat desktop.,
hahahaha..

amira faqihah said...

betul la usia mematangkan kita :)