Monday, April 18, 2011

.seoul garden, One Utama.

last few weeks back , aku pergi OU .
perghh ~ bau telo .
eh silap .
perghh ~ dah berkulat punya cerita .
tengok movie dengan aiz, dena, and arif .
cerita ... dalam botol .

tak nak review pasal cerita sebab aku rasa dia macam lambat sangat bergerak .
yang aku ingat si rubidin tuh keep repeating sebut "gampang ! gampang ! gampang !" time gaduh dengan boyfriend dia.
HAHA !

tapi seyes ahh , muka maknyah tak rupa maknyah .
nampak beno muka jantan nye ;D
rupa macam shah jaszle ouhh .

before movie start , aku, dena dan aiz had our lunch .
memasing dah lapar =.='

aiz ajak lunch kat Seoul Garden .
first time masuk ni .
konsep dia All-You-Can-Eat .
makan sampai boroi .
wakaka ;D

steam and grill .
sedap !

ada aiskrim, air sedap, ade nasi .
lauk pauk macam asam pedas, ayam masak lemak cili api tuh tak dak lahh .
gila hape weyhh .

kami pergi hari jumaat .
ade discount untuk student .
hanya perlu tunjuk matric card and dapat discount .
tapi aku makan free sebab kata aiz "ibu aiz belanja"
keh keh keh ;D

weekday jeh ade student price, kalau tak silap .
weekend dah harga biasa .
dalam RM28 ++ rasanya
okayy , affordable untuk mereka yang lapar gile atau makan banyak .
pheww ~ berbaloi ;D




*tengah tunggu makanan masak . grill yaw =) kat tengah uh steam. pedas ahh kuah dia ;p*


*pencuci mulut. ais krim . *



lately aku macam okay jeh telan seafood .
tade allergic pun .
dah elok ke ?
theee ^___^


12 bantah cakap cikgu:

Ryoki said...

seoul garden kt OU kecik.. mknn tk bnyk.. seoul gsrden kt penang best.. besar n bnyk mknn.. rs2 kt kerinchi kot da st seoul gsrden besar..

sherah said...

wow bestnyee :) nak2!!@@@

Jujurara said...

perh sedap nyer makan!!

fathiah said...

wah.... ak baru je pegi semalam. hahahaa

Kaizen Shinobi.com said...

gambar tuh membuat aku lapar!!!!!!!!!

liyanaziz said...

hari tu pun yana makan kat SG.. best bila dapat grill segala seafood tu.. yummy!

Cik Pipi said...

@Ryoki

jauh nye nak g penang tu ;)

Cik Pipi said...

@sherah

jom3, ko belanja aku ;p

Cik Pipi said...

@pwincess Lov3y dOv3y

sedap3 ;)

Cik Pipi said...

@fathiah

haha. sedap kan ? ;p

Cik Pipi said...

@Kaizen Shinobi.com

err p makan cepat ;D

Cik Pipi said...

@liyanaziz

tahu x pew ;D