Showing posts with label darina. Show all posts
Showing posts with label darina. Show all posts

Saturday, April 9, 2011

.jom shopping !.

saya dah start cuti semester .
fuhh ~ berakhir sudah semester ke dua tahun ke dua pengajian ijazah saya .
masih berbaki 4 semester .
harap harap boleh teruskan untuk semester depan ;)

ouhh hari tu , saya temankan BFF saya , darina, pergi shopping .
wuu ~ lalu tanpa segan silu saya mintak dia belanja ais krim baskin robin .
ais krim yang mahal tuh .
satu scoop dekat RM8 .
tapi tutti frutti lagi mahal ;p



*yahh yahh ...  i''m continue gaining weight*


*ini sangat comel ! tak tahu kenapa aku kelihatan pendek. adess .*


*cubaan kali ke berapa tah . still nampak comel kan ? *



dah lama rasanya tak letak pic sendiri dekat blog .
sebab nanti ada orang kata saya tayang muka walaupun tak cantik .


sambung cerita .
balik tuh , kami merasa sangat lapar sebab kami berdua masih belum lunch .
lalu saya cadangkan kepada darina untuk drive thru McD .
"darina, lapar tak ? nak tak singgah McD ?"
dan cube teka ?




saya dapat spicy chicken mc deluxe large dengan hanya RM3.20 !
sebab baki nya .......
"darina belanja kann ?"
hehe ;)



terima kasih darina !
you are my best friend ever !
love you darl =)




diam tak diam dah 4 tahun kami berkawan .
walaupun berbeza hostel tapi still rapat .
^___^

Monday, April 20, 2009

.sile la berbangga ye cik darina.

*tyme burfday dye*

*hObi mase lpg.haha ! gegOdek vaio beliau*

*tantek en ?muahaha !*



Friday, April 17, 2009

.thx.

aku x pena la ade bestfren se bestfren darina
(phm x ?)

dulu tyme skOla ade la sOrang
tp dy da berpaling arah
x nk kwn ngan aku da
sedeyh poit !

phm sendrik la rase bile bestfren sendri x nk kwn kite ag

aku pOwn x bape nk ingt la cene aku leyh terbestfren ngan kakak kecik neyh
mmg best la
bkn sbb dy kaye erk
tp aku ikhlas kwn ngan dy
ya allah beb !
cite kat ko aii ~
she's everything lah !

ritu aku anta la msg kat dye

"kO rindu aku x?"

dye replied

"sOklan L pe yg kO tanye neyh ? mesty la rindu L =p"

berbunge2 haty kuh
terharu jap
x pena dowh org nk rindu aku
gurlz lak tuh
baru aku taw ade yg syg kat aku

plg aku x leyh lupe tyme sem 1 08/09
last sem la minah neyh kat nilai
aku ade ag 1 sem
last day kat nilai
sbb ptg nk blah da
nila ajak dy kua g mines aku rase
tbe2 ade yg ckp
x ingt sape dy

"kO nk kua? nk tgglkn farah sorang2? da la sem dpn ko x de. x kesian kat dye kew?"

ouh2
dy serba slh
aku oke jew
wpOn ade sedeyh cket
hahaa !
last2 minah neyh x jd pg
b4 tuh aku da ckp kat mak aku suh amek awl.
tp mak aku kate tggu cam bese
ayah balik keje
mknenyer kul 6 la kn..

tp mlgnyer ayah aku sampai awl
darina balik kul 6 la sbb nk teman aku
haaa ~
ko ! tgk2 aku balik awl

tibe2 ~

susu mencurah ke ladang gandum

darina menangis !
touch gle aku tyme tuh
b4 that 22 egO dowh
tanak ngs bagai
dan aku yg ala2 control pown ngs gak
phew ~
tergOda dek aer mate darina
haha !












juz for u my dear
aku nk kO taw

wpOn ko rame ag kwn laen
ko kn famez
hehe ~

i'm happy be part of u
time kasih tOk sume

tak mungkin aku dpt cari kwn laen sebaek ko

^____^