Meet This Blog In Facebook !

Monday, February 28, 2011

.dem yu ! (pinjam trademark orang).

aku ade benda nak update sebenarnya .
sebab tuh , tajuk macam siot sikit .

tapi bila dapat mesej tadi, terus tak jadi .
hik hik .

jadi , tade lah update untuk hari ni .
alaaaa, ade orang kesah ke ?
HAHA !

tak pelah .
update dalam hati jeh .
okayy , nak merayau rayau cari entry panas .
boleh buat gelak gelak, penawar duka .
kan  kan kan ?

2 bantah cakap cikgu:

Fariq said...

sape yg tiru trademark kamu tu?? meh sekel dia ramai2.. :p

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

aku takdela kisah sangat kalau internet aku laju.

tapi dah la internet aku slow.

blog kau loading lambat.

sekali bukak ini jer yang kau update?

dem yu!

hahahahahahahaha