Monday, February 28, 2011

.bukan senang.

bukan senang nak lupakan seseorang yang kau kenal rapat .
eh kenapa nak lupakan ?
sebab TERPAKSA .
keadaan yang memaksa .
kene redha T__T


even kau dah delete dia dari facebook , kau still nak stalk fb dia.
ye . aku juga masih buat macam tuh .
sebab aku belum boleh lupakan dia sepenuhnya .

even kau dah delete nombor phone dia , kau masih simpan mesej mesej dia dalam folder .
secara tak langsung , ada balik nombor dia kann ?






tak pe lahh awak .
kalau ye ,saya ada buat salah dengan awak , saya mintak maaf .
halalkan makan minum saya sepanjang tempoh saya bersama awak tempoh hari .
maafkan saya dunia dan akhirat .












berbahagia lah .
memang itu selayaknya awak dapat .

saya pinta , tolong jangan sesali perkenalan itu .
sebab itu lebih menyakitkan dari apa yang telah awak lakukan sekarang .















ayuh , kembali ke sekolah !
senyumlah selagi mampu , Nur Farahin .
jangan kau padamkan cahaya kegembiraan itu =)

1 bantah cakap cikgu:

izuddinrahim said...

cewwah..dah gune nama tuu..
hahaha