Wednesday, February 16, 2011

.Sini Ada Hantu Cool Blog.

hola !
selamat tengah hari .

permulaan hari yang kurang baik .
jari kaki aku bengkak sebab malam tadi tah cene , aku tersepak kaki katil besi .
kene kuku .
saket nak mam weyhhh !
bangun pagi , dah bengkak , susah nak berjalan .
kang kot jumpa aku , tengok aku jalan dengkot dengkot , tak yah nak tanya kenapa eh .
HAHA !

semalam , aku pergi tengok movie dengan arif kat ts .
tajuk sini ada hantu .
aku tengok sinopsis dalam internet , dia kata , cite ni genre horror and thriller .
so aku bajet , seram lah .
dah lama aku tak tengok cite seram sejak kekecewaan terhadap cerita khurafat ritu .
tapi KELAKAR weyhhh !
seram cikit jeh, kelakar banyak .

  • hantu pokok pisang
  • hantu asrama (cite ni lawak banyak)
  • hantu nombor ekor
  • hantu uncle bawak lari lori (ni seram sikit)

pergi tengok kalau tak caya .

yang tak boleh bla , aku lahh .
orang dok seram part hantu , aku boleh bantai gelak besar .
aku ni tak de deria hantu ke ?
HAHAHA !

kalau pergi ts , tak beli cool blog , itu gila okayy untuk orang yang hantu cool blog macam aku ni .
kali ni tade pics cool blog sebab tak sempat nak snap , arif punya passion fruit blog , jatuh ke lantai .
kesian dia .
aku nak belanja , tak mau .
tapi ibu belanja , nak pulak .
kecik hati ai . T____T

aku dah berjaya pengaruh ramai orang untuk minum cool blog .
sampai ibu pun suka !
yeay ! ;)

2 bantah cakap cikgu:

N A N a t O said...

hantu cool blog mmg hantu betul..kat sinih...mmg fenomena mkn cool blog...hehhehe..

Misshy Innz said...

@N A N a t O

sedapp kann ? ;p