Meet This Blog In Facebook !

Friday, February 11, 2011

.N/A = Not Available.

hola !
selamat hari jumaat .

dah weekend dah .
yeay ! ;)

esok sampai ahad , aku tak de kat uia .
aku ade kat bangi .
jadi , sila sila lah jangan cari aku .
plishhh .
HAHA !
*bajet kau hot. lempang sejibik*

dan maaf juga kepada acit dan naqib .
sebab dah menghampakan korang .
lain week okayy ? ;)
jangan risau , cool blog , nanti aku belanja sorang satu .
kalau nak dua , beli sendirik .
HAHA !






untuk sesiapa yang ada resdung macam aku atau yang allergic dengan seafood macam aku .
ini ada pesanan untuk korang dari kawan kawan aku .
"kau makan jeh sotong ke udang tuh . tak de nya kau garu garu hidung keluar sotong ke udang dari hidung tuh"
adeshhh ~

1 bantah cakap cikgu:

Naqib Mohamad said...

kami nak cool blogkami nak cool blogkami nak cool blogkami nak cool blogkami nak cool blogkami nak cool blogkami nak cool blogkami nak cool blogkami nak cool blog! hehehe