Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, February 16, 2011

.panas sikit di hari yang panas terik.

elehhhh , dekat pusat matrikulasi tuh , boleh lahh kau cakap , tade sape tak suka kau .
semua suka kau .
sebab kau kan SENIOR kat sana .
jadi , junior junior respect .
kau kan tersangkut kat pusat matrikulasi tuh .
HAHAHA !

ce masuk main campus , tengok .
aku jamin 257 % yang senior senior kau kat main campus ni tak suka kau .
termasuk aku , dia , dia, dan ramai lagi dia .
KAH KAH KAH !


eh , aku SENIOR kau eh .
lalalaalaaa ~

boo ~
semua yang backing kau tuh , buta hati .
tah pape .








kthxbai .
HAHAHAHAAHAHA !

4 bantah cakap cikgu:

Fariq said...

uit.. kenapa tetibe je saya terasa ni?? kehkeh.. saya mane penah masuk matrikulasi la..

btw.. ada kes baru ke??

si para para said...

err ni mesti perang senior dengan junior ni kan.hehe

btw ada tag untuk anda

Misshy Innz said...

@Fariq

ade3 .
sile blogwalk ;p

Misshy Innz said...

@si para para

tagg ?
ouhh no .
haha xD
sudah di lihat ;) tq ;D