Wednesday, February 23, 2011

.panas ke sejuk ?.

pagi ni macam kucar kacir sikit hidup .
HAHA !

kelas fiqh .
sir dengan kejam nya buat lucky draw group mana kene present, tak ikut order .
kira luck lahh kann .
sekali , dia amik assignment kitorang .
sebut nama group members .
adushh ~
jadinya, group aku lahh kene present kann ?
tapi tak dapat present sebab slide tak de dengan kitorang .
HAHA !
malu shial .
dah pergi depan , tapi tak jadi .
lalaalalalaa ~~

kelas UNGS .
setengah jam tunggu tapi sir tak appear .
tunggu lagi ?
angkat kaki lahh der .
balik awal .
HAHA !

pagi tadi , aku bangun awal sikit sebab ingat nak buat breakfast .
selama ni , aku skip jehh .
tetibe rini rasa nak ber breakfast .
tapi tak sempat , sebab aku dah TERBUKAK facebook .
haram betul lahh .
paham paham lahh , kalau dah bukak facebook tuh , susah nak berenti .
padahal bukan ada bende pun .
HAHAH !

sempat buat milo jehh .
aku suka milo panas .
rasa energetic bila minum .
kan tagline milo "minum milo, anda jadi sihat dan kuat !"
sila baca dengan irama sekali .

tapi tak habis minum , sebab aku dah lewat ke kelas ;p
bila balik lunch , tengok milo tak habis, rasa rugi pulak .
walaupun aku tak pernah bayar sesen pun untuk milo ni .
(kan ayah sponsor ;p)
pastu , aku rasa nak buang .
nak minum balik ?
memang tak lahh .
dah sejuk kot .
tak sukeeeeeee xD


kalau air tu , suppose to be a hot drink , aku akan minum time masih panas .
kalau air tu, meant to be a cold drink , aku akan minum time masih ada ice , bile ice dah tade , air pun jadi tak sedap .
kannn ?

1 bantah cakap cikgu:

Fariq Jalil said...

alahai memilih betull. jgn laki nanti pilih2 jugak sudah la ye.. hehe