Meet This Blog In Facebook !

Sunday, February 20, 2011

.AMARAN : jangan usik barang aku.

nasib lahh siapa suruh aku jadi blogger .
huh .
memang aku cerita semua benda yang jadi kat dalam blog .
terasa ?
heran apa aku .
dah penat jaga hati orang .
sampai hati sendiri bengkak dengan parah .

aku pantang lahh kalau orang usik barang aku tanpa kebenaran .
dah lah tak de kebenaran , lepas tuh , suka suka kau nak ubah ubah barang barang aku .
ape cer ?
lempang nakk ?

apa kau rasa , bila bilik kau diceroboh masuk masa ketiadaan kau ?
aku rasa nak menyepak orang weyhh .
sepak pakai kaki kay .

tahu kan aku panas baran ?
grr ~

masuk ni dah dua kali kene .
aku masuk compartment aku , tengok dah berubah .
tak sama macam time aku tinggalkan sebelum balik rumah .
dem !

aku tahu , ada orang GUNA compartment aku masa aku tade kat sini .
nak guna , bagitahu dulu bolehh takk ?
mentang mentang aku diam , tak bising bising .
grr ~












bertambah panas bila barang barang aku berubah tempat .
eyhh hello , do respect others' privacy bolehh takk ?




eyh , geram betul lahh .
hish.

.

3 bantah cakap cikgu:

Zeeqa ~ Ajie said...

euww..sape yg tak tau adab tu??
g cari dia cepat n bagi pengajaran sikit.

buyat(bebola tomato) said...

garang. hoho

yaya kechiq said...

aku pon pantang weyh kalau orang usik barang barang aku .