Meet This Blog In Facebook !

Sunday, February 27, 2011

.cuba teka aku jumpa siapa ?.

rumah family aku kat sikamat .
kau tahu siapa ada kat sikamat ni ?



ehh, mesti lah ada aku .
HAHA !

okayy okayy .
kat sikamat ni , bermastautin nya beberapa orang yang terkenal .
antaranya , zack dan kembar aidil dan zaquan .
bukannya kembar izuddin dan izwan ye .
diorang kat jajahan negeri lain .

setiap kali adik adik balik dari solat jumaat , aku mesti tanya soklan ceni ;

"kau ade jumpe aidil ke zaquan kat masjid ?"

aku bukan lah fanatik sangat dengan dorang tapi saje jeh nak cari topik berbual .
*ayat cover*

tapi kelmarin , aku lupa nak tanya kat adik aku .
tup tup , malam tadi , adik aku tanya aku pulak .

Ami : kau tahu siapa aku jumpa dekat masjid semalam ?
Aku : zack zukhairi ?
Ami : siapa tuh ?
Aku : ko tak kenal ke ? dia pernah datang rumah lerw ngok .
Ami : tah , tak kenal pun . cane nk jumpa .
Aku : kembar ?
Ami : bukan .
Aku : beh tu ?
Ami : aku jumpa PAK IMAM . (start gelak)
Aku : sengal . HAHAHAHA ! (sumpah pecah gelak aku)
Ami : yelah dowhh , selama aku sembayang kat masjid tuh, tak pernah sekali pun aku jumpa pak imam. jadi semalam aku dah jumpa , teruja aku dowhh .
Aku : (gelak sampai pukul pukul bantal dan tilam)











pak imam pun ramai peminat youuu .
hehe ;)

10 bantah cakap cikgu:

kembatolo™ said...

terus aku nak jadi pak imam. hahaha

oranglidi said...

hahaha! pak imam suara sedap kot.

..hizamirahim.. said...

imam tu ustaz amirul ke?
=.=

fYZa said...

haha comey..
umah gua yg depan mesjid desaru ni pon tak pnah jumpa pak imam die,,haha

Misshy Innz said...

@kembatolo™

tak yah jadi pak imam pun ko dah pemes ;D

Misshy Innz said...

@oranglidi

wajib lahh ;D

Misshy Innz said...

@..hizamirahim..


ouh takk .
kalu ustaz amirul , innz pun nak g solat jumaat .
haha

Misshy Innz said...

@fYZa

len kali kene skodeng ;D

efyna.pinkladies said...

bangga tu dapat jumpe pak imam yg suara tenang je kalau ngaji. :)

wanie m'nJ said...

hahahaha...putus urat kentut aku baca entri ni.hahaha