Meet This Blog In Facebook !

Friday, February 25, 2011

.aku si bantal garfield.

nama ku gapield .
usia ku tak dapat dikenal pasti .
mungkin 10 tahun atau kurang .
yang pasti aku tak bersekolah .
sebab cikgu besar kata , aku tak de sijil kelahiran , jadi , aku tak boleh bersekolah .
sayang , kecewa T____T
aku pun nak juga rasa di buli di sekolah , lihat perempuan sekolah pakai skirt , tengok cikgu pakai kebaya ketat kain terbelah .

aku berasal dari kelantan .
to be specific (aku bolehh speaking london yaww) , pasar besar siti khadijah .
pada tahun 2004 , satu keluarga telah membeli aku dan rakan rakan dari seorang abang ensem .
sampai hati abang ensem memperdagangkan aku .
baru ku tahu , rupa rupanya abang ni bapak ayam .
terang terangan menjual aku di pasar .
heh. dasar orang ensem .
benci kau abang .

aku dibawa pulang ke seremban .
hati ku berbunga kembang .
aku menjadi pilihan anak gadis tunggal keluarga itu .
aweks bhai . kau ado ?
aku menjeling berlagak dekat rakan rakan yang lain .
sebab semua dapat kat tuan yang sama spesis .
korang memang gayyy !
selama nyaa korang gayy .
HAHAHA !

kau boleh bayangkan tak betapa panas dan terbakar nya hati kapas rakan rakan ku bila setiap malam , aku didakap semasa tidur .
ouhhh ~ masyukk .
mereka cuma mampu memandang aku dari jauh .
nak bergerak tak dapat .
kan mereka juga bantal seperti aku .
gila hape , bantal bergerak sendiri ?

kini , sudah hampir 7 tahun , aku bersama anak gadis itu .
masih setia , cuma aku telah kehilangan hidung pink .
dan badan ku mula kepam kepam macem sikit .
nama nya anak gadis , tapi lasak kemain .
habis aku digomol sepuas hati .
tapi tak pe , aku sukaaa .

dan harapan aku untuk tahun tahun mendatang .
agar aku dapat bersama anak gadis selama yang boleh .
kalau boleh sampai dia melalui malam pertama bersama suaminya .
dan aku berniat nak jadi penghalang antara mereka .
ngehahaha ~

tapi tah tah , silap ari bulan .
aku dilempar ke bawah katil .
ouhh noooo ~
me dun loike .

tapi tak pe .
bak kata anak gadis "semakin kepam, semakin sayang"



sekian , sedikit sebanyak mengenai diri ku .
aku si bantal garfield .

4 bantah cakap cikgu:

Cik NurulZaty said...

wah

saya pon dlu de bear garfield ..

tpai apkan daya
dia sudah pon dibuang oleh mak saya
sbb tlamapau nazak..kih3

dh mmg kepam. kempis xde kapas dah pon..siap boleh ikat kaki tgn..tggl kpala jek..

haha.
btw, i miss my garfield
skrg tdo peluk diri sndiri jek..
sob sob..

cik panadol said...

setuju! lg kepam lg bertambah sayang! kekekeke

Misshy Innz said...

@Cik NurulZaty

lagi kepam lagi asyukk ;D
cean kamuu ;D

twinkle twinkle said...

huhu tebaik punya makin kepam ;D