Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, February 23, 2011

.untuk KIPAS KIPAS blogger famous.

"Just because they are famous/celebrities, doesn't mean  they are right'"


quoted from #twitter @englishmalay











cuba bukak MATA HATI tuh luas luas , jangan nak SETUJU sangat eh .
grr .

20 bantah cakap cikgu:

intanurulfateha said...

hoyeah. sokong quote tu. btw, sis suke header innz!

sherah said...

hoho mantap ayat distu

Fariq said...

uhui.. kenapa tak taruk besar lagi.. heheh

Misshy Innz said...

@intanurulfateha

hehe ;) tq ;)

Misshy Innz said...

@sherah

ayat copy paste.
haha ;D

Misshy Innz said...

@Fariq

nak lagi besar ? haha

Mra Mastura said...

pk dulu b4 setuju ape2..

Up2saya.. said...

u're right...agree with that quote..

anak abdullah said...

ni dah pandai quote dari twitter ni. jangan nanti terabai blog sudah. heu heu heu

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

kau la femes Innz.nasib baik aku tak ikut cakap kau keh keh

Tuan Penasihat said...

huhuhuhuhu
memang betul. tapi ayat macam x puas ati jer.
sabar sabar.

Jejaka Terhangat said...

kalo blogger pemes..dia cakap A, padahal benda tu B..sume blogger kipas pon akan kata benda tu B (sedutan dari entri JT yg ni:

Perkara Lawak Yang Blogger Selalu Buat.

=p

Botak said...

kalo ko cakap sesuatu tu..
aku mesti bantah..
walaupon ko tak pemes..
hahahahaha...

Misshy Innz said...

@Mra Mastura

betul tu betul ;p

Misshy Innz said...

@Up2saya..

me too ;)

Misshy Innz said...

@anak abdullah

blog tetap no 1 .
hehe ;D

Misshy Innz said...

@Mohd Fakhrurazi Jamaludin

celah mana aku pemes ? =.='

Misshy Innz said...

@Tuan Penasihat

peringatan jeh ;D

Misshy Innz said...

@Jejaka Terhangat

entry JT tuh innz dah bace dah ;)

Misshy Innz said...

@Botak
kau memangg
saje nak kene ;p