Meet This Blog In Facebook !

Saturday, February 19, 2011

.budak ni kannnnn.

ibu cakap kannnn .
kalau mak dia suri rumah sepenuh masa, anak dia mesti tak nak kat orang .
maksud nya , budak tuh nak mak bapak dia jeh .
kalau mak bapak dia hilang dari depan mata , budak tuh akan meraung sepuas hati .
haaa ~

aku baru taw .
sebab ritu aku cakap kat ibu yang anak sedara aku punya anak @ cucu sedara aku , menangis bila mama dia bangun .
aku memang menyampah okayy dengar budak kecik melalak .
adeshh ~
nak pukul , anak orang .

redha je lahh tadah telinga .
T___T


*sekarang ni pun , anak jiran aku tengah melalak sebab mak dia tinggalkan dia kat luar rumah. seteress aku dengar*


aku memang tak suka budak kecik .
mana lah tahu , nanti ada anak sendiri , sayang terlebih pulak ke kann .
HAHA !

lepas tuh kann , ibu cakap "korang 4 beradik pun dulu kekecik sama macam anak ida tuh . mana nak dekat orang . bangun sikit, melalak . aku semayang pun korang nangis ."


















okayyy .
balqis (cucu sedara aku) ni ikut perangai aku ke ?
HAHAHA !

4 bantah cakap cikgu:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

ah mengade tau. ehehehe. belasah kang.

xazryx said...

haha .budak atas umah aku ni tgh melalak da mcm sasau .sakit telinga aku .adoi .

Misshy Innz said...

@0sh!Nz d' sen0r!ta

aiyakkk . haha xD

Misshy Innz said...

@xazryx

stress tak ? hahah