Meet This Blog In Facebook !

Friday, February 25, 2011

.print screen, crop and upload !.





kau tengok pemes tak pemes lah aku kan .
sampai orang reramai gugel benda yang sama .
"INNZ BLOGGER POYO"


sikit hari lagi .
gua dah pemes .
jangan harap gua nak layan lu orang semua lagi .
KAH KAH KAH !
segala komen momen, meset meset, tweet tweet, formspring, email, tak akan di layan.
kan style orang pemes gitu .
bwekk ;D



























sedih sebenarnya .
takpe .
korang kan ada ;)

10 bantah cakap cikgu:

kembatolo™ said...

hahaha. pelisss~

Misshy Innz said...

@kembatolo™

jangan jeles nyahh.
haha

Fariq said...

kehkehkeh.. tu analytic bile tu??

Ery Farieha said...

haha selamber je search camtu.

Misshy Innz said...

@Fariq

lupe plak nak ckp , untuk tengah malam ni punya. sampai pukul 1 pagi ;p

Misshy Innz said...

@Ery Farieha

haha. aku pun tak paham ;p

efyna.pinkladies said...

errr... poyo ke? haha! bia je lah. suke ati nak search ape. hihi

nama.aku.lynn said...

anda poyo?haha..tak kesah la apa pun..jnji hidup mau happy..;)

p/s:teruskan kepoyo-an!LOL ;)

Misshy Innz said...

@efyna.pinkladies

poyo itu style .
tak gitu ? haha xD

Misshy Innz said...

@nama.aku.lynn

haha. baekkk ;D