Meet This Blog In Facebook !

Sunday, February 20, 2011

.moody. hurmmmm.

aku beria nak gunting rambut sebab aku tengok gambar lama aku time rambut pendek dulu, comel jeh .
lagipun , aku rimas berambut panjang .

aku masih ke kedai yang sama .
masih mak cik yang sama guntingkan rambut aku .
aku cakap nak style yang sama .

tapi ............


tak menjadi .
terlalu pendek .


adik aku dah bising bising kata tak cantik .
wuuu ~





sedih lahh gini .
nak alter , tak bolehh T___T











cepat panjang eh ;(

4 bantah cakap cikgu:

Fariq said...

kehkeh.. tu la.. dah pnjg nak pendek.. dah pendek nak pnjg balik.. manusia2.. :p

Botak said...

yes...
padan muka..
hahahahaha... XD

Solihahazahar said...

pakai rambut palsu je kak.

tapi dosa laa pulak kan. HAHA.

Farhanah Mokthar said...

hey.
kamoo di tag.