Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, February 23, 2011

.nyamuk jahat.

sejak aku balik uia hari ahad ritu , tidur malamku tak seenak dahulu .
damn apa nyamuk hari hari gigit badan gua .
haram betul lahhh .

seyes shit .
saket lahh sial .
dah lah gatal .
kalau satu tape , ini 8 bites doshh .
pastu , lagi tak boleh blah , sekor je pun .

nak mampos kan dia, aku tak larat .
sebab aku kan mengantuk , nak pukul pun tade daya .
hishh ~
dem3 .

lepas tuh , wajib lah gua tak boleh nak tido kann .
asek tejaga jeh .
lagi syok , bila bangun , tengok badan nak calar balar , melecet bagai sebab gua garu garu .
kuku gua memang gua simpan panjang .
hik hik hik ;p

ce lu bayangkannnnn ...........


okayy dah .
tak yah bayang ,
kang lain jadi nya .
grr ~







rasa nak pasang kelambu jeh macam time kecik kecik dulu .
grr ~

2 bantah cakap cikgu:

efyna.pinkladies said...

nyamuk yg MALAS eh? hee

Up2saya.. said...

pakai la ridset gudnite liquid,elok tuk halau nyamuk..x bau sgt..takut silap2 kne denggi nti..