Saturday, February 12, 2011

.dia buat lagi.

kau pernah tak bercakap dengan motor/ kereta korang ?
aku,  hari hari weyhh .
tapi aku rasa bukan aku sorang sebab semalam arif pun cakap dengan motor dia bila handle tiba tiba lock .
sebab switch ignition dia rosak .
dem dem !

"aku tak cakap pun nak jual kau"

tadi Nabil buat hal lagi .
arif kata minyak hitam kurang .
okayy . aku angguk jeh .
sebab aku memang tak tahu pape .
agak LOSER di situ .
kau tahu bawak tapi tak tahu pape .
aku rasa macam dem sangat weyhh .
ade tak kelas repair motor ?
aku nak register .
len kali tak yah aku nyusahkan orang T___T

maaf lah dekat SEMUA yang aku halo halo tadi .
aku blank .
aku call jeh sesapa yang aku rasa berpotensi boleh tolong aku .
sampai ada orang tuh terkejut sebab aku call dia .
HAHAA !

"kenapa kau call aku ni ?"

aku bajet , mesti muka kau berubah sebab tengok nama aku naik kat skrin hp kau kan ?
sambil hati kau tertanya tanya dan berkira nak angkat ke tak panggilan aku .
kah kah kah !
maaf doshh ;D

aku gelabah sebab yang turut stuck dengan aku , kak adrina .
aku tak kisah kalau aku sorang sorang .
ni masalah nya ada anak orang .
serba salah aku der .
huuu ~
maaf kak ;(

"Nabil sayang , kau jeles eh sebab aku dengan 125ZR sejak kebelakangan ni ? lek ah der , kau tetap di hati weyhh. jangan meragam lagi bolehh ? aku sayang kau doshh "





















kena bercakap dengan Nabil sebab nak pujuk dia .
kang dia merajuk , patah kaki aku der .
HAHA !




budak uia pakai leggings !
oh em ji .
geli jehh aku tengok .
mana guard yang suka menyamannn ?
sila ambil tindakan !

6 bantah cakap cikgu:

Kaizen Shinobi.com said...

diorang tak saman punya..

layan kot tengok! wakakaka

Arief Arf said...

aku tak penah cakap ngan kete aku, tapi aku slalu maki ade la.
wahahahahah

hamzah ian said...

biase la.. uia pada nama je.. haha

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

ahaha. dem3.

Misshy Innz said...

@Arief Arf

erk. kesian dia dowhh .;p

Misshy Innz said...

@hamzah ian

bukan , uia pada kad matric jeh. haha