Friday, May 27, 2011

.welcoming our new baby into my family.

"I'm coming home, I'm coming home , Tell the world that I'm coming home"

again , as usual , I'm home .
hee ~ me loike !

tujuan aku balik minggu ni :

attend kenduri rumah hafiz. kakak dia kahwin . dan big boss telah mengeluarkan perintah tanpa bantahan yang memerlukan aku hadir . since aku tak de pape , jadi , jom lahh attend . kang aku kahwin , dia tak datang , kecik hati aku . dah lahh kawan tak ramai .

adik exam math hari ni . jadi nya semalam suppose aku ajar dia . tapi aku TERLUPA . dia pun tak ingatkan aku . jadi , tepat pukul 8 malam , macam biasa , aku terus chow . pergi melepak dengan member . aktiviti mingguan lahh katakan .

kereta baru dah sampai . hee ~ ini esaited lebih . kat fb, semua status aku ada FL , bukan Fatin Liyana tapi SAGA FL . its blue in color . bernombor pendaftaran NCN *** . cantik kan NCN ? bangga ouh drive kereta plate number N . semangat negeri betul . HAHA ! 

ni ada 2 keping gambar bukan berukuran passport .
sebab aku gelojoh nak post entry ni , jadi gambar di ambil guna hp kamera 3.2 MP sajorkk .
camera dalam bilik ibu .
koser aku nak ketuk pintu , mintak kamera .
maaf kalau kurang jelas / memuaskan .


* berwarna biru gelap tapi dalam brochure tulis blue rock *


*kereta ayah BUKAN kereta aku*


aku dah test drive kereta ni .
best !
satu seremban aku pusing dengan member aku malam tadi .
yang paling penting , AKU DAH TAK FOBIA BAWAK KERETA PANJANG DAN BESAR .
HAHA !
lawak okay aku ni .
kalau dulu , kereta selain kereta kancil , aku memang TAKKAN drive .
takut T___T


tapi , FL dah ade , kene ah berani .
ye dak ?








sekian .
say HELLO to our new baby =)

1 bantah cakap cikgu:

Jujurara said...

hahaha..wah mst seronok kan..