Meet This Blog In Facebook !

Monday, May 2, 2011

.perempuan dan cemburu ; ibarat darah daging.

yang pasti aku bukan kaki cemburu .
lantak kau lahh nak buat apa .
lagipun , aku belum rasa jodoh aku dah sampai .

nampak tak ayat kecewa kat situ .
perasan tak relationship status aku kat fb dah tade .

HAHAHAHAHA !

jom gelak lagi .










izuddin , anta nampak bahagia .
tunang , kahwin , jangan lupa ajak aku .
kau lupa , siap sedia lahh kau .
HAHA ! lagi =.='


16 bantah cakap cikgu:

azrinrahim said...

huhu..kecewa jer nadfa..relax ah pasti ad hikmahnya..huhu

J.Syazwana said...

kalau tak cemburu bahaya jugak.
haha !

lisa.. said...

betul tu kata diari budak malas tu...

Syuk Ry said...

kner der cemburu klo x ssh..
film review : THE ROOMMATE

EYFAalias said...

cemburu tanda sayang :p

ferra said...

i sangat2 kuat cemburu. tapi i cemburu scara sihat :)

cik ubi said...

siap bg nama tu..

SofieyAzwa said...

Kita cemburu secara sihat laa.

Misshy Innz said...

@azrinrahim

=)

Misshy Innz said...

@J.Syazwana

sikit sikit okayy lahh ;D

Misshy Innz said...

@lisa..

hehe ;D

Misshy Innz said...

@Syuk Ry

sikit pun okay kan ;D

Misshy Innz said...

@EYFAalias

syg ke kalau asik nak mrh3 ? thee ^__^

Misshy Innz said...

@ferra

cemburu secara rasional , okayy ;)

Misshy Innz said...

@cik ubi

itu nama kawan kita lahh ;)

Misshy Innz said...

@SofieyAzwa

betul3 ;)