Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, May 10, 2011

.german kat mana ?.

adik aku belajar kat GMI .
kau tahu tak GMI uh ape ?
GMI uh German Malaysia Institute .
ala, yang kat bangi tuhh ~

sekarang kan cuaca begitu panas .
sampaikan kau rasa nak bogel jeh .
kan kan kan ?
ce jangan nafikan .
HAHA !

pada suatu petang , aku dan adik aku berborak borak berkenaan isu cuaca di Malaysia .

Alip : huii ~ sekarang ni memang musim panas . kat German pun panas sekarang . suhu dia .... (aku tak ingat berapa dia cakap) .
Aku : German ? German mana ? German betul ke German tipu ?
Alip : German betul lahh . haihh ~ German kat Bangi tuh nak buat hape . itu dah memang panaas ..
Aku : HAHAHA ...


malaysia pun ada German meyh .
jijoi juga belajar kat France , Bangi .
theeee ;D