Friday, May 20, 2011

.he's someone's.

yes !
aku kat seremban lagi .
jangan kau tanya .
aku rasa , short sem , setiap khamis , aku akan balik .
cepat atau lambat , itu depends pada keupayaan aku untuk bangun pagi .
HAHA !

pagi tadi , aku bangun pukul 10 tapi aku gerak dari uia pukul 12 sebab aku basuh baju, kemas barang , mandi ,gosok baju , dan macam macam hal lagi .

pukul 2:45 petang , aku sampai seremban .
perut memang mintak penerajang di isi .
sebelum bas berhenti , aku dah berkira kira nak kunyah spicy chicken mc deluxe dengan fries mcd dengan cool blog .
tapi bila fikir balik , makan nasi kat rumah yang free lagi menarik , aku cancel .
beli cool blog je .

"oreo chocolate dengan pearl satu"

tanpa ragu ragu dan pantas aku order .
nampak beno kebulur cool blog .
HAHA !

time aku order tuh , abang handsome ada kat situ .
tapi tak buat kerja .
dia berdiri je kat counter .
pakai baju biasa .

maybe melawat kawan kawan sekerja dia .
aku tengok ade seorang lagi pekerja (perempuan) pakai baju biasa .
tak pakai uniform cool blog uh .
ala , yang warna hitam tu .
macam lah korang tahu ;D

sementara tunggu cool blog aku siap , aku jenjeling lah kat abang handsome tuh.
and guess what ?

aku nampak dia sandang handbag perempuan !
aku dah "ouh mannnnn"



aku pandang pekerja yang pakai baju biasa tuh .

kau rasa aku fikir ape ?



























"they are couple, work at the same place together. I'm frustrated !"


















berlalu dari kiosk sambil sedut oreo vanilla blog tanpa rasa .
frust punya pasal .