Meet This Blog In Facebook !

Sunday, May 1, 2011

.kentut kat mana ?.

Ami : kau kenapa tak habiskan kuih ni ? mentang mentang lah tinggal satu .
Aku : ...................... (diam)
Ami : macam cakap dengan spenda basah .
Aku : kau tahu ke macam mana cakap dengan spenda basah ?
Ami : macam cakap dengan kau lah . dah lah pakai spenda semalam .
Aku : kau yang tak mandi , pakai spenda semalam .
Ami : dah lah kencing dalam spenda .
Aku : kau uh berak dalam spenda .
Ami : mana ada, aku kentut je dalam spenda .
Aku : ada pulak orang kentut bukak spenda kannn, boooooodoh .....







aku tergelak sepanjang entry ini di taip .