Thursday, May 12, 2011

.selamat pagi cinta #5.

konfiden jeh aku tulis tajuk uh #5 .
HAHA !
dah bape kali dah aku guna tajuk yang sama .
sebab memandai tulis #5 .

aku bangun awal rini .
lepas tuh tak tido balik pulak tu .
kenapa bangun awal ?

eh sebelum tuh .
SELAMAT PAGIIII , CIKGU .
eh silap .
SELAMAT PAGI SEMUA =)
*dibaca dengan nada riang dan gembira disertai dengan senyuman selebar mungkin*
tanda aku ceria pagi ni =)

okay , kenapa kau bangun awal innz ?
okay , bajet ade yang menanya soalan cepuk mas ni lahh kan .
takpe, bajet je . HAHA !

aku bangun awal sebab kejut dena .
dia kena pergi kerja .
sebab dia tengah practical .
dekat KLCC sajork ;D

yup, dena tido bilik aku malam tadi =)

malam tadi , kami ke KFC .
aku dinner ciken cop .
hurm ~ gravy cendawan dia shedapppp ~
tapi tak kenyang sebab ayam dia tecik sangat ;(
okay , bukan tecik sangat , tapi tecik gak lahh ;D

balik dari KFC , dena mintak aku drive sebab dia sudaaa melantuk .
aku yang dah lama tak bawak kereta beliau , macam blur .

"eh , cene nak bukak lock ni ?" sambil tengok button tapi tak tahu mana satu nak tekan .
"tekan atas pun boleh , bawah pun boleh ""ouh , L pulak aku ni""haha , nampak sangat dah lama tak drive kereta aku kan ?"

drive swift totally different dari drive local cars like iswara, kancil, wira, satria .
sebab seat swift tinggi .
local cars yang aku selalu drive , seat dia rendah .
okay , tu je different dia .
HAHA !






okay lah .
nak sambung tido sat .
kang pukul berapa berapa , nak balik rumah .
yeay !
seremban , i'm back .

"budak ni, balik lagi. wat sesak seremban jeh" ujar seremban di dalam hati .


















*hugs*