Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, May 4, 2011

.3 tahun kemudian.

tadi gambar 3 tahun lepas.
yang ni pulak 3 tahun kemudian .
yakni sekarang .
aku baru snap tadi .
ngee ~


. versi pipi kurus yang dibuat buat .



. versi pipi tembam bila senyum .





comel ?
terima kasih .
HAHAHA !

perasan je kau ni innz .
orang nak muntah , kau tak taw ;D


17 bantah cakap cikgu:

wanie m'nJ said...

versi nak cover pipi tu mmg x blh bla.. tp btw, comel kot! xD

Solihahazahar said...

ahh akak. comel laa. wahh tergugat imann XD

sherah said...

weh gmbr no 2 comel a fes tai aku tgk ko senyum camtu XD

Eira Affens said...

comelnyaaaaaaaa :))

Arpiiz said...

eh, macam mana tau yang kita nak muntah..hahaha
gurau je..^^

Anonymous said...

lain omel :)

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

tak comel pun kalau nak dibandingkan dengan kecomelan aku...kah kah.

Misshy Innz said...

@wanie m'nJ

hehe ;) pipi kan tembam, kene lah cover, hehe ;D tq2 ;D

Misshy Innz said...

@Solihahazahar

eh eh ;)
jangan3 ;D

Misshy Innz said...

@sherah

selama ni aku senyum cene ;D

Misshy Innz said...

@Eira Affens

okay , kembang sebesen dah ni .
tq eira ;D

Misshy Innz said...

@Arpiiz

haha. sentiasa tahu ;D

Misshy Innz said...

@Anonymous

terima kasih ;)

Misshy Innz said...

@Mohd Fakhrurazi Jamaludin

iye razi, kau paling comel . haha xD

Intan A. Shah said...

:) syukur nikmat.. kejadian Tuhan yg sempurna..

Intan A. Shah said...

:) syukur nikmat.. kejadian Tuhan yg sempurna..

Misshy Innz said...

@Intan A. Shah

alhamdulillah =)