Wednesday, June 29, 2011

.stalker ?.

blog aku sekarang tade dah kene kacau dengan stalker .
tapi sekarang aku pulak jadi stalker . HAHA !

tapi aku tak jadi anon yang memaki hamun orang eh .
aku baca je blog dia .
lepas tu "ooooooo"
kalau perlu gelak , aku gelak .
kalau tak , aku diam je lah .

kau nak tahu tak blog siapa yang aku stalk ?
yang pasti bukan blog femes .
dan yang lagi pasti bukan blog si buah itu .
HAHAH !

aku stalk blog adik kawan aku .
HAHA !
aku suka baca bila adik dia uh mention nama kawan aku dalam blog dia .
sedikit sebanyak aku tahu lah aktiviti dia , dia ni macam mana .
kan adik beradik lebih kenal adik beradiknya sendiri .
thee ^___^

aku tak sure lah budak tu tahu ke tak .
tapi aku rasa macam tahu je .
sebab aku pernah cerita kat kawan aku tu yg aku baca blog adik dia .
HAHA ! lagi =.='

sekarang blog aku ni okay je .
tade orang kacau dah .
mesti dah penat kan ?
padan muka kauuuu ~
ni makan ehh .


okay lah nak study dalam mimpi .
esok aku exam .
first paper , INTERNET APPLICATION .
ala yang kene buat website tu , sampai sekarang tak sesiap lagi .
heh .

notes dah bersepah atas katil ni tapi study baru 2 chapter .
pemalas sungguh ini anak .
okay okay . baii ~









jiwa aku dah okay sikit lah . post kat bawah ni video karok bie .
tapi takdo yang paham .
heh . susah na ko wordless ni nak paham ?
ahh dulik ah , ado den kesah ?

0 bantah cakap cikgu: