Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, June 22, 2011

.semua sebab perasaan yang dinamakan cinta.

semua salah kau .
sebab kau aku jadi macam ni .
sebab kau aku jadi tak tentu arah .
memang salah kau .

cinta boleh buat orang hidup .
cinta boleh buat orang mati .

cinta boleh buat orang bahagia .
cinta boleh buat orang derita .

aku belum mati tapi sedang derita .
aku masih hidup tapi tak bahagia .

sampai bila ?
aku penat lahh layan kau .
sumpah penat .












tapi kau adalah kurniaan Illahi yang terindah untuk hamba-Nya .
aku je yang tahu guna .
aku yang bodoh .





1 bantah cakap cikgu:

hannamonts said...

sabar ye syg..
semua ini dugaan dan pengalaman hdp
yg semestinya akan mematang..
mmg saket untuk terima all this kind of feeling..
tp saket sikit je..
mcm kene ggt semut..
percayalah..
jika nak dibandingkan dgn dugaan
mendtg dlm hdp yg akn terus mencabar...

wahaha..da mcm pensyarah..
yg pntng..jgn tulis cerita sdh lg please..hehe..senyum sket..=)