Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, June 7, 2011

.sekali lagi.

nak makan McD punya pasal .

aku ajak kawan aku pergi McD taman melati .
naik motor dia .
scooter .

sampai kat simpang , ntah macam mana boleh terlanggar divider dan kami berdua pun terbang .
macam superman kau tahu kitorang landing atas jalan .
nasib lah takde kepala terhentak ke hape ke .
sekadar luka dan calar balar .

tapi misi untuk makan McD tetap diteruskan cuma selepas terjatuh , aku ambik alih bawak scooter tuh .
kau tahu je lahh betapa L nye aku bila bawak scooter ni .

tadi pun , kaki aku menekan nekan cari gear dan brek .
HAHA !
rasa begitu loser sekejap sebab tak reti bawak scooter .
HAHA ! lagi .

balik dari McD , aku cakap biar aku je bawak .
risau pulak nak bagi kawan aku bawak lagi .
hehe xD

rasa macam bawak beskal letrik atas highway je.
hehe ;D
comel okay scooter ni ;D

sampai je bilik , aku terus tukar ke baju tido .
ambik kauu , tak cukup kat tangan dan siku , lutut turut cedera parah .
nasib lahh birthday girl ada first aid kit .
dia lah yang bagi ubat suruh sapu kat luka .

terima kasih kakak .






kurang lagi hantaran aku .
yang pelik , asek tempat yang sama kena bila jatuh motor .
adoiyaiii ~









panadol tak sedap !
tah macam mana nak telan .

5 bantah cakap cikgu:

..hizamirahim.. said...

haha. sanggup ye?
demi mekdi~

Cik NurulZaty said...

alaaa
cian innz..hehe

jgn nanges eh..

pwincess Lov3y dOv3y said...

aiyoo..
sakit2 tuh g mkn gak?

kembatolo™ said...

nak aku bagi takziah? hehe.
semoga cepat sembuh!~

aiman said...

pergi xajak saya.. sbb tu jadi cmtu.. calloing2 la fara.. adoiyai.. dekat da tu...