Monday, June 13, 2011

.memasing dah berlagak.

last weekend , masa aku dekat rumah , aku pergi jalan ke PD , aku nampak sekumpulan mat motor baru sampai .
tiba tiba rasa rindu nak konvoi ke PD naik motor .
ape ?
kau ingat aku tak berani ke ?
HAHA !

balik seremban dari KL pun relax je aku ride , ini pulak setakat PD .
aduhh ~ celah gigi .
HAHA ! *lempang*

ouh , aku bukan kategori mat rempit yang *beeepp* tu eh .
banyak kali kot aku cakap , aku lagi suka bawak motor dari drive kereta .
tapi disebabkan kat rumah aku tade motor best , aku terpaksa lah gerak memana drive kereta .
heh . leceh .

eh jap , kat rumah ada motor best tapi aku yang tak reti bawak .
HAHA !

masa kitorang, yakni , kawan kawan aku tade lesen kereta .
kitorang pergi memana naik motor je .
syokk woo ~ siap boleh jerit jerit atas highway lagi .
ce drive kete , boleh buat macam tu ?

okay , boleh tapi kurang kepuasan .
heh .

aku pun dapat lesen kete lambat .
umur 18 baru dapat .
2 tahun after aku dapat lesen motor baru buat lesen kete .
orang lain lump sum sekali tapi aku asing .
perlu ke aku cerita kenapa ?

aaaa malassss =.='

tapi yang syoknya lepas dapat lesen kereta terus lesen aku FULL !
tade P bhai ~ kau hado ?
HAHAHA !


raya tahun ni , kalau konvoi mesti pakai kereta jugak sebab memasing dah ada kereta sendiri .
takpe Nabil , kau tetap di hati .
bulan depan kita balik seremban sesama ye sayang !
boleh jumpa adik baru =)





haha ~ innz kuat merepek .
bruuupp ~ *sendawa kenyang*

2 bantah cakap cikgu:

cik helena said...

takut naik motor dan tak reti bawak motor.ok.ghahaha

Solihahazahar said...

Bawak motor mmg bestt. HAHA