Meet This Blog In Facebook !

Sunday, June 26, 2011

.kalau suka cakap suka, jangan sentap bila dah terlepas.

Gadis : awak , kita nak keluar pergi makan dengan member . lepas makan kita jumpa nak ?
Jejaka : member boy eh ?
Gadis : aah .
Jejaka : pergi makan dulu .
Gadis : nak jumpa tak ?
Jejaka : pergi je makan dulu .


sejam kemudian

Gadis : kita dah balik ni . nak jumpa tak ?

Jejaka tak reply .
Gadis mendail nombor telefon Jejaka .
panggilan di jawab .

Gadis : eh , awak kat luar ?
Jejaka : aah , tengah makan ni .
Gadis : ouh , okay . takpelahh . tak jadi lah ni jumpa eh ?
Jejaka : tak dapat lahh .

sejam kemudian , Gadis text Jejaka .
tak berbalas .
Gadis call .
tak berjawab .

dan Gadis mula beranggapan yang Jejaka cemburu sebab Gadis kata dia keluar makan dengan kawan lelaki nya .

hehe ;)








Jejaka  , kalau dah suka kat Gadis , confront je okay .
jangan biar lama lama , takut nanti Gadis jatuh hati pada yang lain .









borang kosong di sini .
siapa nak isi ?
hamjad.

9 bantah cakap cikgu:

kaizenshinobi said...

xde jejaka suka gadisnya kuar ngan lelaki lain~ even member rapat pun~

take note~ ngeh3

kaizenshinobi said...

1 lagi~ aku terlupe nak tulis~ haha

kalau cakap, kang sentap lak si gadis... pahtu kata si jejaka nak kongkong la ape la... kan3?

ngeh3...

rara pinkmafia said...

moral.buang hp jauh2.hehehe

TeAqArH said...

kawan je kot...mcm la lelaki xde kwn pmpn...ish3....
cpt mengaku suke ke x kat gurl tu..hehehe

Anif Abdullah| Mr AA said...

cemburu itu tandanya sayang..haha!!
*ok get ready lelaki sensitif sikit bila org yg dia suka kelua dgn lelaki lain

Misshy Innz said...

@kaizenshinobi

tak sporting ahh korang . haha

Misshy Innz said...

@kaizenshinobi

tak dowh .
rasa disygi . haha

Misshy Innz said...

@rara pinkmafia

mmg itu yg selalu ku buat . hehe xD

Misshy Innz said...

@TeAqArH

cmburu bukan kena had ;p