Meet This Blog In Facebook !

Friday, June 3, 2011

.lelaki kemas itu pilihan saya.

aku tak suka tengok lelaki rambut panjang .
rimas .
nampak tak terurus .

aku tak suka lelaki pakai jeans koyak .
rimas .
aku tahu kau ada duit tapi kau selesa macam tuh tapi bukan aku .

aku suka tengok lelaki pakai tshirt berkolar .
HAHA !
ini pengaruh uia ni yang mewajibkan semua pelajar lelaki pakai tshirt berkolar sampai aku pun tersuka .

aku tak kisah kau tak pakai perfume tapi at least jangan bau peluh .
bau air mandian takpe .
freshh ~
ouh , aku suka bau air .
air paip bukan air lain okay .
korang ni kadang kadang otak ke lain .
HAHA !




kesimpulan untuk kenyataan diatas .
wahai kaum adam , sila jaga kebersihan dan kekemasan diri anda .
perempuan suka .
aaawww <3


jangan bagi alasan kau kerja teruk , suasana kerja macam ni macam tu untuk kau tidak kemas .
kau suka tengok perempuan cantik kan , begitu juga kami (perempuan) .



baideway awak , terima kasih sebab teman saya pergi kenduri rumah kawan saya tadi . =)

16 bantah cakap cikgu:

..hizamirahim.. said...

ewah2.
siapa "awak" tu?
XD

oranglidi said...

naek sedih la aku camni. hahahahahahahaha. xpa2, aku dah potong rmbut skang. jadi punk dah skang. hehe.

rafiq said...

tapi ramai yang serabai ni dapat awek cun. camne?

Tukang Tulis said...

wah..sume ciri2 tu aku ade la... hehehe

kaizenshinobi said...

aku mmg kemas senantiasa.... hahahaa

Cik Nyna said...

rasanya semua ipta mewajibkan student dia yg lelaki pakai baju berkolar ;p

pwincess Lov3y dOv3y said...

wah akak g date ngan si "AWAK" tue ea..

sy pun sama...:)

Misshy Innz said...

@..hizamirahim..

kawan lah zami . haha xD

Misshy Innz said...

@oranglidi

OL punk ?
jap2 aku bayangkan .


ngeri weyh . tak sesuai ;D

Misshy Innz said...

@rafiq

cun ? tengok lah awek cene ? haha .

Misshy Innz said...

@Tukang Tulis

ciri2 ape ?

Misshy Innz said...

@kaizenshinobi

yeke ?
haha xD
bagus lahhh :D

Misshy Innz said...

@Cik Nyna

aah kot ;p
tapi kat uia ade je yg degil ;D

Misshy Innz said...

@pwincess Lov3y dOv3y

haha . tiru akak ye ;D

oranglidi said...

tp btui gak do ckp rafiq tu. byk awek cun yg balak nya serabai gilo. pelik2 tul.

Misshy Innz said...

@oranglidi

urm . lemme see .
maybe lelaki tu ade xfactor lain .
haha .
lain org lain taste der ;D