Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, March 15, 2011

.bulat itu comel.

siapa yang bermuka bulat ?
angkat baju eh angkat tangan ;p

tahu kah kau bahawa bulat itu comel ?
seyes .

ce ko tengok heliza helmi tuh .
nape dia comel ?
sebab dia ada mata yang bulat dan besar .
sebab tuh dia comel ;)

bila comel , orang tengok pun geram kan .
rasa macam nak cecubit jehh .

ce tengok sin chan .
napa dia comel ?
sebab dia ada pipi yang bulat .
grr ~
aku geram kat baby yang pipi labuh labuh , bulat bulat macam anak kak VP , si anoi tuh .
hehe ;D

ce tengok kucing kat bawah ni .
comel kann .
sebab ape ?
sebab pale dia bulat .
sumpah comel doshh .
eee geramm (picit picit pale dia)


see ~
proven kann bahawa bulat itu comel ;p
jadi , tak yah nak rendah diri kalau muka anda bulat .
itu BUKAN gemok tapi COMEL .
bangga tak bermuka comel ?
^____^


ce tengk budak muka bulat kat bawah ni .


comel kan budak ni .





















HAHAHAHA !
ini kes syok sendiri ke hape wahai innz ?







tapi betul lahh . bulat itu comel ;)

6 bantah cakap cikgu:

KHAIRIYAH ZULKIFLEI said...

:) yea ! bulat ituu comell !

http://gemukbulat.blogspot.com

Kaizen Shinobi.com said...

indulgence pown bulat pe? ngah tunggu nih, separuh bulat pun takpe... haha

pwincess Lov3y dOv3y said...

comey nyer kucing2 tu.
hahaha
yang tak nak balh tang yang paling bawah tu.
kak innz sempat masuk bakul angkat sendirik.haha
tak pe.tak innz mmg daa best.!!

Misshy Innz said...

@KHAIRIYAH ZULKIFLEI

hehe ;)

Misshy Innz said...

@Kaizen Shinobi.com

lek lek lu der ;D

Misshy Innz said...

@pwincess Lov3y dOv3y


thank youuuu ;)
aww ;D