Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, March 23, 2011

.best jadi gadis.

Tempat : Stesen Minyak
Kejadian : Seorang Gadis ingin mengisi angin tayar kereta nya .

Pelakon : Gadis dan Jejaka


Kelihatan si gadis masih terkial kial nak letak berapa PSi untuk tayar kereta nya .
Si jejaka memandang segala perlakuan gadis.
Gadis mula memegang hos pam angin itu (jadah nama dia tah) .
Dia mula menghala kan hos ke punat yang terdapat pada tayar keretanya .
Nampak kekok .

Jejaka melangkah menghampiri gadis .

Jejaka : boleh ke ?
Gadis : aaa, boleh boleh.

Sepet sepet mata gadis memandang jejaka yang berdiri .
Tengah hari oi .

Pam angin berbunyi .
Tanda selesai .
Gadis menekan-nekan tayar keretanya .

'macam kurang je lagi'

Jejaka tunduk .
Menekan-nekan tayar kereta gadis .

Jejaka : okay lahh ni . kalau u isi penuh , bahaya .
Gadis : yeke ? thanks eh .

Gadis senyum .
Hos tadi di pass pada jejaka .

Gadis senyum dan masuk ke kereta .
Dia berlalu pergi .










Kan best jadi gadis gadis ni .
Siap ada yang tolong perhati dan bantu lagi .
Ce kalau jejaka yang buat macam gadis buat tadi .
Terkial kial isi angin tayar kereta .
Mahu dapat maki .



"hoi ! isi angin pun lambat ke ? tak reti ke ? apa lahhh"

4 bantah cakap cikgu:

Al said...

sbb tu jejaka2 x penah terkial-kial nk isi angin keta
haha

ezan said...

hahaha, yup untung jadi perempuan, mesti ada je jejaka nak tolong!

walaupun aku dah 2 tahun bawak kereta, tapi sumpah tak pandai lansung nak isi angin T__T

sherah said...

haha aku kereta pon tak reti bawak XD

Lia Edwin said...

jeles pulak bila org laki pandai buat ...huhu..