Thursday, March 4, 2010

.part dalam kehidupan yang paling penat aku rase adalah bila bergelar student.

kau rasa ?

itu pendapat aku mesty la aku setuju.
lebih-lebih bila kau bergelar seorang pelajar uia
kau ingat senang blaja kat uia ?

esok aku ingat aku boleh tido sampai tengah hari
tapi aku lupa yang esok aku ada lab exercise accounting pukul 10 pagi
haih ~~

lusa sabtu, biasa orang akan kua berpoya-poya tak pun tido sampai tengah hari
tapi aku ada halaqah pukul 10 pagi
grr x(

ahad baru boleh tido sampai tengah hari
itupun kalo tak de yang ajak kua dating
HAHA !









jadi, berbangga la anda tidak menjadi student.
ape aku cakap ney ?

9 bantah cakap cikgu:

Unknown said...

walaupun zaman student memenatkan...tp ia adalah zaman yg terbaik dlm hidup...wawawawah

Eyqa Zaque said...

Huhu.. sokong2.. kaka student UIA ker?

Misshy Innz said...

armyrule : btl3. kenangan terindahhh . alamak . ternyanyi plak ;p

billet : iye. student uia :)

Aida said...

akk totally tak setuju!!!ahaha~u know what...when u masuk dunia keje..farah akan rase betapa nikmatnya jdi student...betapa indahnya bergelar pelajar tak kisah la mana2 u pun...bcoz smua tmpat blaja sama...yg pentng the way u handle ur self..juz imagine~ kalu student atleast awak bleh tau, bila awak buget nk rehat..nk tido...nk wat pape..tp bila keje smua tu ilang..u lambt client bambu u...jgn ada satu reasaon pun..klau kt U bleh bg alasan..lect bleh consider gak...tp client tak kisah pun.yg penting apa dia nk ...dia dpt...apa dia pedulik kalu kita tak mkn ngn tido pun...huhu~this is real story..bila dh keje nnty u will know what i mean..trust me..akk pun pnah wat statment mcm farah jgk...but i had change it...student life la paling super best!!!


miss auditor :-)

Misshy Innz said...

tapi jadi student uia sgt meletihkan.
ta caye tnya para uia yang laen.
uia bykkkkkkkkk subject kene amek.
bykkkkkkk subject merepek yg x de kaitan dgn kos kite kene amek.






sy penat.

LuVidA^^ said...

saye pon penat gak jd studen...tp org yg da keje ckp, keje lg penat...uwaaa takot nye +_+

Misshy Innz said...

kalo mcm tuh,jgn wat pape. ngee :)

Aida said...

akk pun amik lebih dari 7 subjek yg tak der kaitan dgn kos..but in real life ia byk jgk membantu...ilmu dik...sampai bila2 pun berguna ;-)

Misshy Innz said...

uia ag byk dr 7.
sumpah.

baek3 :)