Thursday, March 25, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100


kaizen suh join.
haha.
sek name ko je naik.


(klik duet tok join)

Syarat² Penyertaan

Sila buat entry bertajuk seperti di atas iaitu - CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..

Entry tak payah la nak skema², ikut kreativiti korang la..

Sertakan banner di atas & backlink ke entry ini..Tak payah la letak kat sidebar..

Tarikh tutup penyertaan ialah pada 30.04.10



........



ape aku nak buat kalo diberi RM100.
da lame da niat nk buat mende neyh.
tapi asek tak dpt jek.
aku nak belanja kawan-kawan aku makan seafood kat KUALA SELANGOR.
makan sampai kenyang.
ikan siakap 3 rasa.
sotong goreng tepung.
perghh..
leleh weyhh.
terbaek wookk !
hOho.

sebab dorunk byk tolong aku.
hukhuk ;p
pe salah sekali sekala belanja kawan makan besar.
byk kot RM100 tuh ;)


3 bantah cakap cikgu:

putera aftus said...

sikit je?? ingatkan panjang lagi.. huhu

Lelaki Ini said...

bagus²..ingat kawan².. ;D

tQ for joining & good luck.. ;p

JelinaJoli said...

gua nak join ni. sila doakan kejayaan gua