Monday, March 15, 2010

.happy happy moment.

smlm jumpe F.
aah. kat KL central je.

happy sgt dpt jumpe F.
da sebulan tak jumpe F.
rindu. hehe ;)

F maseh same seperti sebulan yang lepas.
cume rambut maken panjang.
esh. rimas plak aku tengok.
sek-sek aku pegang rambut dy.
i wish i bring along my scissors.
grrr x(

mule-mule tuh F macam diam je.
aku je yg macam murai pot pet pot pet nonstop.
aku ta suke senyap-senyap.
pandang-pandang.
malu la i..
hikhik ;p

da lame cket, baru rety nak cakap-cakap.
kate F, amek mOOd.
mesty dy bengang sbb kene tunggu aku half an hour.
esh. trk btl bas dr semban tuh ;p

guess what ?
F send me back sampai putra ;)
walaweyhh happy gilosh !

kwn F call.
F ckp dy nk g wangsa maju, tido uma kwn dy tuh.
i was like ^___^


"wangsa maju ? maknanyer kita balik same la eh ?"
"hOh? balik same ke ?"
F wat muke terkejut.
"yelaaa.. wangsa maju,tmn melati pastu putra!"
aku berckp dgn semangat.
"ala kene balik same eh?"
"oke. balik la dulu. saya boleh balik sendri. sy da besa da. bukan tak rety balik sendri,"


masa beli tiket balik, aku dok jauh-jauh.
tanak taw dy beli tiket ke wangsa maju/putra.
kang touching plak kang.
hukhuk ;p

"saya nak naik train yang kosong. tanak yg penuh-penuh" aku gtaw F.
"banyak cekadak plak," F cakap.

pastu dapat naik train x ramai orang.
dapat duduk.
besh2.

dlm train F gtaw dy turun kat putra.
aku tak caye.
pastu aku wat-wat tido.

agak-agak cik rapidKL da bersuara kat next station is wangsa maju.
aku still pejam mata ag.
aku tanak bg F bangun.
pastu sampai kat wangsa maju, dy tak bgn pun.
waaa.. dalam haty sudah bunga-bunga.
suke3 ^___^

kat putra, F turun same.
teman aku tunggu bas nk balik uia.
suke-suke. ;)

dalam bas, rumate msg.
"kamu tak mau pulang kah?"

pastu smpi bilik, ckp kat rumate
"aku g jumpe F tadi. sowie lambat. hehe"
"aku da agak dah. happy la tuh"
^____^













4 bantah cakap cikgu:

cik helena said...

sukenye dieeeee!jeles lah camnih!

Misshy Innz said...

tamo la jelez2. tade yg best pun ;p

Mat Sentap said...

F tue bf ko ea???
hheheheh..sibuk jeh.

Misshy Innz said...

hee :)
ye kot ;p