Meet This Blog In Facebook !

Monday, March 22, 2010

.i suke, i suke.

Syahid posted something on my wall at fb.
asking about street fair.

"beb,amacam streetfair ?"

i was like huh ?
then replied.

"mksd kamu ?"


tergerak hati nak bukak email.
and i was sooooooooo excited.
HAHA !
yah! kaizen !
i'm in.
meet you there.
HAHA !

You are invited to the Gatsby Deodorant Street Fair on 17 April!






7 bantah cakap cikgu:

KaiZeN SHiNoBi said...

wakakkaa

akhirnya ko pown dapat pegi gak... ngeh3

I n n z said...

ye !
aku sgt gumbira
haha !

budakhitam said...

boleh ke 50 tu?..aku tak boleh blah lagi ni

I n n z said...

ko pergi, ko register, dpt r.
tak pegi, x dpt la yang

blah ?

bH said...

bereh boh..
roger n out...

KaiZeN SHiNoBi said...

hahah...

arituh ko reject sekarang ko accept...

hahaha papepun jumpe kat sane...
wakakaka

Anonymous said...

semua bergaduh dan kritik macam lembu, macam tak ada pelajaran walaupun dtg dari uia, dari uitm, dari oversea, selalunya yg berpelajaran lebih berfikiran terbuka. Yang si penyanyi tu dah kaya raya yang si bergaduh tu dah la penat, sakit hati, tekanan darah turun naik, tekanan perasaan, buang masa je.