Meet This Blog In Facebook !

Saturday, March 20, 2010

.kami je pelik.

semalam kan.
aku pergi KLCC.
sorang-sorang jek.
first tyme aku pegi KLCC sorang-sorang.
pastu jalan-jalan sesuke aty.
sbb takde arah tujuan.

aku kol F.

"awak kat ne?"
"kat sogo neyh.sorry eh"
"oke.takpe.saya tunggu."

aku pun tunggu sambil bace halaqah.
tapi smpi bab 2 jek.
mase selebihnye aku abehkan dgn tgk org.
aku suke activity ini !

tak lama tuh F sampai.
dy nampak berbeza berbanding ahad lalu.
hehe ;)
mati la aku pasni

soklan yg cukup den tak goma nk donga.

"kita nak buat ape neyh?"

pastu aku ajak dy blnje aku tgk wayang.
sbb kaki pun nak melangkah ke sana.
aku nak tengok Alice 3D tapi by maxis invitation jek ;(
yg alice bese seat tggl cket :(
sedih disitu T_T

mamat neyh tanak tgk V3.
usha-usha preview kat tb.
decide nk tengok Just Another Pandora's Box.
sbb aku tgk preview dy mcm cite lawak.

masuk-masuk je panggung 9.
ko taw kitorg nmpk ape ?
CHINESE in the ENTIRE room.
damn !
aku da la pakai tudung.
nampak beno melayu nyer
si F dah nk kua.
HAHA !
last-last duduk, wat bdh je.

tapi betul la cite dy mmg lawak gle.
seb bek ade subtitle :)
best-best ;)

and again F send me back to putra ;D




























thx for treat :)
aku paksa dy blnje aku kfc.
muahahaha !

4 bantah cakap cikgu:

diLL said...

erm.. waa.. dating eah.. pewit.. ihiks~ nk kepci gak r~~

oranglidi said...

koikoikoi..
amcam cara gelak baru? sedap x? koikoikoi..

pandora box?????????? yang stephen chow ka?

fndrocka said...

HAHA rasisme di situ..tgk wayg pun ada isu kaum ke.macam tak suka je jadi melayu..huhuu

I n n z said...

dill : lame da abeh kepci itu ;p

oranglidi : aku nk dgr ko gelak live mcm tu nt. blh ? koikoikoi. lwk gle weyhh. tah la. sape tah stephen chow.

fndrocka : bkn x suke just pelik ;p