Sunday, March 28, 2010

.maafkan aku.

dia masih senyap.
entah ke mana.
tiada khabar berita.
aku risau.
berkali aku call.
hanya caller ringtone yang bersuara.
silih ganti.

rumet aku kata.

"dia tido kot. kan penat"

aku rase aku la gf paling tak memahami yang pernah wujud dlm dunia.
aku tak pernah kenal apa itu sibuk.
dy bz, aku bengang.
mula tarik muka.
mula marah-marah.
tapi dy salu mengalah.
minta maaf.
walaupun itu bukan salah dy.
sume salah aku.
teruk kan aku ?

aku nak dy 24 jam ade dengan aku.
sentiasa ada mase untuk aku.
jangan jauh.

bila bangun pagi.
tak de wish morning dari dia.
aku mula bengang.
rase nk campak hp ke lantai.
teruk kan aku ?

bila dy tak msg.
aku mula menangis.
bila dy tak bls msg.
aku mula nak marah.
walaupun aku taw dy bz.
teruk kan aku ?

setiap kali dy bz.
ade hal.
dy akan mintak maaf sbb tak dpt lyn aku.
tapi aku ?
wat perangai.
anta msg berbaur protes dan merajuk.
dy ttp sabar pujuk aku.
teruk kan aku ?

awak,kita mintak maaf.
kita da janji tanak buat lagi.
tapi kita buat lagi.
kita mintak maaf sbb tak paham awak.
kita da cuba, tapi tak boleh.
kita rindu awak.
setiap masa.
kita mintak maaf sangat.

kalo awak rase,kita tak sesuai dgn awak.
awak da bosan dengan kita.
awak bgtaw la.
kalau kita ada buat salah.
awak bagitaw la.
jangan diam je.













kita sayang awak.

2 bantah cakap cikgu:

cik helena said...

alolo..sweet jer..ingat tau,laki tak suke dipakse,.sebenanye lelaki ada tahap kesabaran yang cukup tunggi.tp bila sabar dia sampai kemuncak.kite takkan dpt buat apa lagi..belajarlah paham ye babe..atleast dia bgtau kamu dia bz,.

hope kamu bahagia sampai bile2!

JelinaJoli said...

uuuuuuuuu.gua rasa macam luahan hati gua plak. hahahahahah


KITA SAMA!!!