Meet This Blog In Facebook !

Friday, March 12, 2010

.orang kata KL tu best.

tapi bagi aku,seremban yang tade byk shopping mall ney ag best !

aku tak plak jadi batak bile dtg KL
nak tahu ?
aku x pernah g KL tower,sunway.
sekali je aku jejak kaki dalam KLCC n PAVI.
2 kali ke GENTING HIGHLANDS.
and byk kali ke TIMES SQUARE
sebab brg2 kat c2 murah gilosh !

aku pun tade la ghairah sgt nk ke KL
bese-bese je.
oke tipu.
dulu ade la cket.
esaited kate org.
tapi skunk da x de rase pape.

bile aku balik seremban.
tah la rase best.
senyum je.
ta sabar nak sampai seremban.

seremban tak lah maju macam KL
x lah hebat mcm KL
tapi tah. best.

ptg tadi aku sampai seremban kul 6
aku kol ayah byk kali
ayah ta angkat
aku assume ayah ta balik keje ag

aku kol ibu.
ibu suh alip amek aku.
dlm haty
"da dpt lesen kete ke dak ni?"

tak lame tuh ayah kol.
pastu ibu kol alek.
ibu suh ckp kat ayah,ta yah amek aku,sbb alip nak amek.

aku text ayah
tapi ayah yang sampai dulu
tak lame pastu alip kol
"weh,aku da kat tmpt teksi neyh"
"ayah da amek aku"
"heh?"































adik aku dtg nak amek aku nek Y125ZR dy
siap g pinjam helmet kwn dy ag
terharu beb.











tapi syg,
aku tak dpt nek mtr bersama dy
hukhuk ;(

4 bantah cakap cikgu:

sayang said...

x de tempat sebest dengan kampung halaman .. hehehe

I n n z said...

ye. itu yg sbnrnye :)

koru said...

orang kate KL tu best..kamoo kate aper?

♥♥ eija ♥♥ said...

yea...
saya pun setuju..
KL biasa jer..
pegi selalu bosan...