Meet This Blog In Facebook !

Sunday, March 14, 2010

.akan ada engineer dalam family.

dak alip la tuh.
sgt berminat dlm mechanical engineering.
dy mcm ayah.
cuma tak pendiam macam ayah.
sumpah aku jelez dengan dy.
dy sgt cepat pikap dalam apa-apa.
sume dy boleh buat.
masak pun hebat.
menjahit pun boleh.
membaiki ta yah ckp.
mmg kepakaran dy.
ayah pun mcm tuh dy.
eh silap dy yang mcm ayah.

kalo nt kelas BM aku,suh wat karangan bertajuk "Hero Saya", mmg dak alip ngan ayah la yg aku jadikan ikon.

baru dpt result SPM 2009 khamis lepas.
bercita-cita nak msk matrikulasi teknikal.

malam tadi beria-ia tanya aku macam-macam

"kalo diploma smpi degree 7 thn ke?"
"kau degree 4 tahun kan?"
"kalo matric degree bape tahun"


tak terlepas jugak bercerita psl angan-angan mat alip dy tuh (tok wan haji pggl dy mat alip)

"aku nanti msk unibersiti nak pakai gen 2"
"pastu da abeh unibersiti nak pakai LANCER MITSUBISHI 2.0 GT"
"nanti da abeh blaja boleh keje,kawen la kn?"
"nanti keje, gaji basic 18k weyh. boleh kawen pastu"


mamat neyh sek ckp sal kawen mlm td.
kemaruk nak kawen la tuh.






















pape pun bro.
gud luck !

3 bantah cakap cikgu:

Aidi-Safuan said...

amboih..asik pikir kawen je. terikut2 perangai akak dier la nih kot. :p

I n n z said...

eh tidak2.
dy ag obses nk kawen ;p

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

wakakaka.realiti tak sebegitu indah.