Meet This Blog In Facebook !

Friday, March 5, 2010

.nak cerita gak.

minggu lepas aku kecoh-kecoh kat fb aku rindu ibu
rini aku kecoh-kecoh rindu my trio brothers

ni sume salah rafiq
sape suh cite sal family dy
HAHA !
psst, abg dy ensem. g usha cpt.

nape aku kecoh-kecoh aku rindu sume org neyh ?
sbb aku da TIGA minggu ta balik
rasa rindu membuak-buak di dalam kalbu.
haishooo . nape tah .

aku lasak mcm trio ibu ayah tu
kau tahu adik aku si alip ngan si ami ag tinggi dari aku ?
siot en .
pastu suke cakap aku pendek
pastu suke tiba-tiba berdiri sebelah aku
"heee nape akak pendek ha?"
kami adik beradik mmg kuat makan
si alip ngn si ami tuh ta sggp nk tgk gmba lame dorunk
sbb dulu dorunk gemok
tapi bila da besar masing-masing perut da flat
badan dah sasa
tapi nafsu makan tak pernah berkurang
pelik aku.

kalo aku dok baring kat depan tb
kadang-kadang si alip tiba-tiba berdiri tayang body dy
tunjuk segala muscle yang ade
bumping segala
nak tunjuk dy fit
aku gelak je sambil ckp
"dah ar.nyampah aku tengok"
pastu bukan nk benty
berdiri ag dekat ngan aku
pastu buat ag.
heh.

si ami plak makin itam tapi tanak ngaku
sek ckp aku ag itam
hello ! kakak kau neyh da rety jage kecantikkan diri oke.
HAHA !
aku macam rase dy ag tinggi dr abg dy si alip tuh.

last skali si adik
ouh. ibu kate no more adik in family.
dy ta tinggi2.
aku ta phm.
dy asek merungut je sbb kitorg asek buli dy
sape suh ko jadi last ?
HAHA !
pastu ngadu-ngadu tensen sbb dy last
"aku nyesal ah jadi last, asek kene buli dgn korunk je"
naseb ko ah dik.










aku sorang je pompuan tapi aku ta byk beza dgn dorunk.
minat kami hampir same.
perangai juge hampir same.
aku ta pernah rase asing walaupun aku tak segeng mereka.
aku syg trio ibu ayah tuh :)

6 bantah cakap cikgu:

joegrimjow said...

best kawan dengan sekepala dan skroni ni

I n n z said...

btl3 :)

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

adik aku tiga tiga pompuan...smua aku buli.tapi makin besar diorang makin tak melawan...apsal hah?

KaiZeN SHiNoBi said...

sme jek... ahhaa ko rindukan rumah ngko kan?

hahaha

helena's said...

hari hari jumpe mum!hahahaaha

I n n z said...

razi : sbb dorunk mls lyn ko. haha ;p

kaizen : eh ne de. aku ta rindu umah batu tuh ;p

kak hel : esh. jgn ckp. jelez. ;D