Saturday, November 19, 2011

.Reply - For Me From You.

haa~ sorry lambat .
ni aku jawab ;)

Soalan #1 : binatang apa yg paling takut n gerun? kalau soh makan binatang tu tapi diberi duti 1 juta nak tak?? hehehhe..;))
Ct Kamaliah
Jawapan : ular . bagi 50 juta pun aku tak nak weyhh . sumpah geli . euww ~ ;D

Soalan #2 : siapakah nama boipren kau yang pertama? hahaha :P
Syazwana
Jawapan : haa , nama dia suhaizan . aku ade tulis pasal dia ni . ko tak baca ekk ? HAHA !

Soalan #3 : antara gombak dgn semban, mne lg seronok utk dijadikan tempat tinggal? *soklan bangang* incase ko bukan org semban, adakah ko akan consider dedua tempat b4 pilih yg terbaek?
Kasih
Jawapan : in case kalau aku bukan orang seremban , aku tak nak consider jugak . tetap pilih seremban . gombak = KL = living cost tinggi = jammed all the time . tak kuasa aku derr . HAHA !

Soalan #4 : innz.nape gaduh dengan cik epal?
Anonymous
Jawapan : boleh refer entry ni ;)

Soalan #5 : hm... nak tanya apa ya. hm.. xnak buat bisnes cupcake lg dh ke? aku xmerasa pun lg cupcake ko. hehehe
OrangLidi
Jawapan : HAHA ! lama dah tak buat weyhh . nanti kalau datang seremban , roger lahh , aku buat special tuk kau . itupun kalau aku ada kat rumah lahh ;)


itu sahaja .
terima kasih kerana bertanya :)



1 bantah cakap cikgu:

J.Syazwana said...

entay setahun yang lepas?
hahaha.

kalau aku baca pon aku dah lupe kot :P