Friday, November 4, 2011

.apa saya buat hari ni ?.

hye awaaakkkkk ~
ape khabar ?
saya kat rumah ni awaakkk .

eh, kita tahu lah awak dekat rumah , kan dah bagitahu kat entry bawah ni .

lepas subuh pagi tadi , saya tido balik .
sampai pukul 12:00 tengah hari .
itupun lepas ibu ketuk pintu sambil jerit "bangun , dah pukul 12 , kain tu sidai !"

seronok sangat tido atas katil besar sambil peluk garfield .
tu yang lambat bangun .
hik hik hik (gelak tutup mulut)

lepas bangun , kita mandi , sidai kain , makan nasi lemak , main internet .
adik kita dah balik sekolah , kita baru celik mata .
HAHA !

bosan main internet , kita tengok tivi .
cerita sebening keringat ke hape tah .
sedihhh cerita dia .
nak nangis tengok tapi control jee .
kesat air mata bertakung dengan hujung lengan baju .

dah habis cerita tu , kitaa sambung main internet .
adik adik semua keluar .
ibu tido dalam bilik .
ayah tak balik kerja lagi .

kita sensorang je kat rumah .
ngadap lah pc sampai pening =.="

kita ingat nak buat kek coklat esok tapi ibu kata tak payah .
esok pergi tesco baru dekat seremban jaya , beli kek bulat yang lubang kat tengah tu , lepas tu balik decorate sendiri , beli dua .

okay , kenapa esok ?
kenapa tak malam ni ?
saya malas nak tanya .
saya cuma cakap "akak nak kek coklat"

lepas tu letak ganache , okay , tempting .
*tahan air liur dari meleleh kene keyboard*

tadi tengok jadual final exam dah keluar .
gap lama . ini saya tak suka .

hari ni saya letak handphone saya sepah sepah .
bila nak guna , baru cari .
dari semalam kita biarkan dia .
malas nak layannn .
padan muka awak .
buat hal dengan saya lagi .
merajuk bagai .
ape ? ingat saya tak boleh merajuk dengan awak ?

okay , saya macam orang gila, gaduh dengan handphone .

okay lah , penat taip .
kang banyak pulak typo .
hari ni saya asyik typo je kat facebook .
malu tahu =.="


esok ibu nak buat rendang ayam .
yeayyyyy !!!!





0 bantah cakap cikgu: