Meet This Blog In Facebook !

Sunday, November 6, 2011

.Happy Eidul Adha Day #1.


selamat hari raya aidil adha kawan kawan ;)

buat mereka mereka yang wish thru SMS , terima kasih banyakk tapi maaf lah tak reply , aku malas nak amik handphone yang jatuh bawah katil .
esok esok lahh aku amik ye ;)

hari ni aku bangun pukul 9 rasanya .
sah sah aku tak pergi sembahyang raya kann ?
heeee :D

itu pun ibu kejut , kalau tak , aku nak bangun pukul 12 macam biasa .
HAHA !

raya haji tak macam raya aidilfitri .
aku tak pakai baju kurung .
aku pakai tshirt dengan skirt je .
bukan nak ke mana .
pergi rumah atam pun tak .
jadi raya haji aku adalah macam biasaaaa ;)

yang luar biasa , cuma makanan yang banyak .
percaya atau tak , ibu masak untuk raya haji lagi banyak dari untuk aidilfitri .
pehh ~
aku baru makan nasi impit, rendang ayam dengan mihun sup je .
mee sup , lontong , belum makan lagi .
kengkarang lah pulakk .




*coffee sponge cake - ready made from tesco . HAHA !*


*ikut putaran jam , start dari pukul 12 - rendang ayam , puding jagung , daging rebus, lontong, sambail tumis. tengah tu , cili kicap*






sekian laporan untuk raya haji pertama saya tahun ini .
eh , macam ada hari kedua je ?
HAHA !
kalau ada lahh ye , sebab ibu cadang nak balik Tampi sebab nak jenguk kubur atok tapi tak tahu lahh .
macam tak jadi je ;)
apa menu yang mak korang masak ?


HAPPY EIDUL ADHA AGAIN peeps ;)

4 bantah cakap cikgu:

kasih said...

aha! lastly... ade jugak bumper raya.

Ku Azhar said...

waaa sedap je smua lauk2 tu! lapar!! T_T slmt ari raya :)

DanieL AdiE said...

Baru nak tumpang mkn dh abes..aduhai..

J.Syazwana said...

nasi ayam + sayur capcai + udang goreng tepung + sotong goreng tepung + pulut kuning + kari ayam. weeee :D