Friday, November 18, 2011

.seminggu.

tahu kan aku tak sihat ?
aku diserang batuk dan flu .
erk , nampak macam tak serius tapi hari ni masuk hari ke 7 aku kene .
start dari hari sabtu lepas .

time tu aku kene hujan sikit , tapi berkali kali .
dah lah tak bawak payung apa semua kann .
balik tuh , terus batuk non stop .

ahad balik uia , sumpah aku lembik .
this week punya kelas , banyak aku skip .
tak larat der .
kepala gua rasa berat T___T

dah pergi klinik , and dapat ubat .
tapi ubat tu mengantuk gilaa .
memang aku tido banyak .
HAHA !

sekarang aku kat rumah dan masih tak sihat .
kepala pening pening , dada sakit sakit , tekak cedera cedera .
menunggu masa nak sehat .
aku banyak kerja ni .

doakan aku banyak banyak ye =)




1 bantah cakap cikgu:

cik helena said...

minum banyak2 air masak tau!