Sunday, December 25, 2011

.sakit gigi.

gigi aku memang berlubang .
last aku pergi dentist , around this year jugak lahh .
itu pun selepas bertahun tahan sakit gigi .
takut nak jumpa dentist punya pasal .

dentist cakap , gigi aku ada 4 lubang .
kesemuanya geraham .
geraham kiri kanan atas bawah .
azab okayy .

tapi hari tu pergi , dah tampal 2 lubang .
lagi 2 lubang , dia suruh datang next week , tapi until tak pepegi .
HAHA !
scary kot .

aku nak pergi , nak nak lagi bila tengah sakit gila babi sampai kua air mata bagai .
seyes , gigi aku tengah sakit macam hape .
tapi setiap kali aku pergi , aku mesti kena marah dengan doktor dan nurses .
HAHA !
sebab aku ni manja .
asyik rasa nak muntah jee .
lepas tu tolak tolak tangan doktor .
mahu dia tak mengamuk kann ?

dah besar gajah tapi mengada macam budak tadika .
HAHA !


sekarang , aku tahan je .
meleleh lahh air mata ku , nama nak pergi memang tak lahh .
tunggu lahh bila ada kekuatan nanti .








cabut sakit okayy .
sebab geraham kann lepas tu bukannya longgar .
huuuu T_____T

0 bantah cakap cikgu: